Асабісты прыём

Пры звароце на асабісты прыём пры сабе неабходна мець дакументы, якія засведчваюць асобу (пашпарт, від на жыхарства, пасведчанне бежанца). Прадстаўнікі заявіцеляў павінны прад’явіць дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.  

Арганізацыя асабістага прыёму грамадзян у Дзяржаўным знешнегандлёвым унітарным прадпрыемстве «Белзнешпрамсэрвіс» адбываецца па адрасе: г. Мінск, вул. Казінца, 2, папярэдні запіс па тэл.  +375 17 272 07 08, факс +375 17 260 18 87.

Правядзенне папярэдняга кансультавання ў ходзе папярэднягя запісу на асабісты прыём ажыццяўляе Забнін Яўгеній Сяргеевіч, начальнік аддзела арганізацыйна-кадравай працы, тэл.  +375 17 365 06 44.

 

Кіраўнік Час і дні прыёму

Генеральны дырэктар

ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс»

КУЧЫНСКI Аляксандр Валер’евіч

1 панядзелак месяца

з 16:30 да 17:30

тэл. +375 17 272 07 08

папярэдні запіс: у прыёмнай

Першы намеснік генеральнага дырэктара

ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс»

АНІШЧАНКА Аляксандр Якаўлевіч

2 панядзелак месяца

з 16:30 да 17:30

тэл. +375 17 272 07 08

папярэдні запіс: у прыёмнай

 

Начальнікі структурных падраздзяленняў ДЗТУП "Белзнешпрамсэрвіс" праводзяць асабісты прыём па меры звароту ў рабочым парадку для вырашэння пытанняў у межах сваёй кампетэнцыі.

Адказныя за вядзенне справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб:
- за захоўванне і вядзенне кнігі заўваг і прапаноў – Зобнін Яўген Сяргеевіч, начальнік аддзела арганізацыйна-кадравай работы, тэл. +375 17 365 06 44;
- па пісьмовых (электронных) зваротах, прадастаўленні адпаведнай справаздачнасці - Кудзіна Алена Сяргееўна, спецыяліст па справаводству аддзела арганізацыйна-кадравай работы, тэл. +375 17 365 06 44;

Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб:
Звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб звароце грамадзян і юрыдычных асоб".
Звароты падаюцца заяўнікамі ў пісьмовай ці электроннай форме, выкладаюцца на беларускай ці рускай мове.

Пісьмовыя звароты грамадзян павінны змяшчаць:
- назва і (альбо) адрас арганізацыі альбо пасада і (альбо) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы асобы, якому накіроўваецца зварот;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
- выкладанне сутнасці звароту;
- асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
- назва і (альбо) адрас арганізацыі альбо пасаду і (альбо) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) альбо ініцыялы асобы, якому накіроўваецца зварот;
- поўнае назва юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;
- выклад сутнасці звароту;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) альбо ініцыялы кіраўніка альбо асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
- асабісты подпіс кіраўніка альбо асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.

Тэкст звароту павінен паддавацца чытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны дакладным, пераборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

Пісьмовыя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней за адзін месяц.
Работа са зваротамі грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб у ДЗУП "Белзнешпрамсэрвіс" ажыццяўляецца ў адпаведнасці:

1.    Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь;
2.    Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007  № 498 (рэд. ад 14.11.2022) "Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб";
3.    Законам Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 303-З (рэд. ад 28.06.2022) "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб";
4.    Пастанаванне  Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 29.04.2010 г. № 645 "Аб парадку функцыянавання інтэрнэт-сайтаў дзяржаўных органаў і арганізацый".